selena和Justin在一起就有在關注,兩人最後分分合合

這首歌selena明顯不再燃起希望,表明不再回到Justin身邊

雖然一直喜歡他們交往,但還是祝福兩人各自找到幸福。

 

因自行翻譯,轉載請註明出處

 

selena gomez-same old love(揮別舊愛)

 

Take away all your things and go
拿著你的東西給我滾

You can't take back what you said, I know
我知道你不能收回你的話

I've heard it all before, at least a million times
在這之前我已經聽過上百萬次了

I'm not one to forget, you know
你知道我不是應該被遺忘的那一個


I don't believe, I don't believe it
我不相信,真的不相信

You left in peace, left me in pieces
你過得好好的,我卻支離破碎

Too hard to breathe, I'm on my knees right now, 'ow
我已經跪下祈求卻還是無法呼吸

 

I'm so sick of that same old love, that shit, it tears me up
我厭倦這一成不變的愛,這該死的東西

I’m so sick of that same old love, my body's had enough
我厭倦這一成不變的愛,我已經受夠了

Oh, (that same old love)
一成不變的愛

Oh, (that same old love)
一成不變的愛

I’m so sick of that same old love, feels like I have blown apart
我厭倦這一成不變的愛,我已經快要崩潰

I’m so sick of that same old love, the kind that breaks your heart
我厭倦這一成不變的愛,是如此的讓人心碎

 


I'm not spending any time, wasting tonight on you
我不會再浪費任何時間,任何一晚在你身上

I know, I've heard it all
我知道,我早就聽說了

So don't you try and change your mind
不准試著改變你的心意

Cause I won't be changing too, you know
因為我也不會改變,你知道的

You can't believe, still can't believe it
你不相信,仍然不相信

You left me in peace, left me in pieces
你過得好好的,我卻支離破碎

Too hard to breathe, I'm on my knees right now, 'ow
我已經跪下祈求卻還是無法呼吸
 

 

arrow
arrow

    克勞芬 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()