close

 

 

 

因自行翻譯,轉載請註明出處

 


You are to me
你對我來說
A part of me just like anatomy
就像是我身體的一部分
You're pulling me
你吸引著我
You're pulling me in like you're gravity
像是地心引力般的吸引著我

I'm notorious for thinking you're full of beautiful
我被眾人嫌棄 因為認為你充滿內在
Instead of hollow
而非空無靈魂
Sugar on your lips, it's hard to kill
你的唇像糖一樣令人無法拒絕
Jagged like a pill, so hard to swallow
難受像是苦藥一般令人無法下嚥


Am I in love with you?
我愛上你了嗎?
Or am I in love with the feeling?
還是我只是愛上這份感覺?
Trying to find the truth,
試著找出真相
Sometimes the heart is deceiving
卻被自己的心給蒙騙了
Can't get out of my head, and I need you to save me
無法思考,我需要你救我一把
If I am delusional then maybe I'm crazy
或許我瘋了才會這麼妄想著
In love with you. Am I in love with you?
愛上你了吧 真的愛上你了吧?
Or am I in love with the feeling?
還是其實我只是愛上這份感覺?


You give to me
你給了我
Everything, anything that I could dream
任何我夢想中的一切
And at least that's what it seems
至少看起來是這樣的
Could it be I don't know what's good for me?
又或者說 我已經不知什麼對我才是好的


I'm notorious for thinking you're full of beautiful
我被眾人嫌棄 因為認為你充滿內在
Instead of hollow
而非空無靈魂
Sugar on your lips, it's hard to kill
你的唇像糖一樣令人無法拒絕
Jagged like a pill, so hard to swallow
難受像是苦藥一般令人無法下嚥


Am I in love with you?
我愛上你了嗎?
Or am I in love with the feeling?
還是我只是愛上這份感覺?
Trying to find the truth,
試著找出真相
Sometimes the heart is deceiving
卻被自己的心給蒙騙了
Can't get out of my head, and I need you to save me
無法思考,我需要你救我一把
If I am delusional then maybe I'm crazy
或許我瘋了才會這麼妄想著
In love with you. Am I in love with you?
愛上你了吧 真的愛上你了吧?
Or am I in love with the feeling?
還是其實我只是愛上這份感覺?


I'm sinking faster and faster
我不斷地在迅速沉淪
Between heaven and disaster
在天堂與苦難之間游移
Sorry if I made you feel like
抱歉讓你有這種感受
I'm standing on the borderline
我已經站在無法自制的臨界點


Am I in love with you?
我愛上你了嗎?
Or am I in love with the feeling?
還是我只是愛上這份感覺?
Trying to find the truth,
試著找出真相
Sometimes the heart is deceiving
卻被自己的心給蒙騙了
Can't get out of my head, and I need you to save me
無法思考,我需要你救我一把
If I am delusional then maybe I'm crazy
或許我瘋了才會這麼妄想著
In love with you. Am I in love with you?
愛上你了吧 真的愛上你了吧?
Or am I in love with the feeling?
還是其實我只是愛上這份感覺?

arrow
arrow

    克勞芬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()